Nog een paar daagjes!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Martijn Sprangers - WaarBenJij.nu Nog een paar daagjes!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Martijn Sprangers - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagjes!!

Blijf op de hoogte en volg Martijn

14 September 2012 | Nederland, Breda

Jaja, maandagochtend is het zo ver!! Ik ga op reis naar zuid-amerika. Ik vlieg om 8.00u 's ochtends vanaf schiphol en zal 16.30u lokale tijd (5 tijdzones verschil met hier) landen in Quito (Ecuador). Dus in Nederland zal het 21.30u zijn als ik geland ben ;).
Tijdens mijn reis ga ik backpacken door Equador, Peru en Bolivia.
De komende maanden zal ik op deze site geregeld mijn ervaringen met jullie delen zodat jullie kunnen lezen wat ik allemaal meemaak!

Ben nu nog met de laatste voorbereidingen bezig enz., morgen alvast mijn tas inpakken en dan gaat het echt beginnen.

Uiteindelijk zal ik dinsdag 16 december weer landen op Schiphol, waarschijnlijk veel ervaringen en avonturen rijker!

  • 14 September 2012 - 17:53

    José:

    Goeie reis alvast Martijn, ben benieuwd naar je reisverslagen !

  • 14 September 2012 - 18:35

    Jos:

    Ha Martijn, ik ben nu bij oma, mede omdat ik zojuist mijn spullen heb uitgekozen voor mijn nieuwe keuken en badkamer in Werkendam, en wij groeten jou hartelijk vanuit Dongen. Vanaf zondag ben ik een week in Duitsland en zal aan je denken. Nogmaals een heeeeeeeel goede reis!!!

  • 14 September 2012 - 19:51

    Els En Kees:

    Hoi Martijn,
    Druk met de voorbereidingen? De koffer niet te vol doen, anders ben je net als Roos nog een half uur druk met ompakken! We wensen je een fijne tijd daar in Zuidamerika en heel veel goede ervaringen!
    Tot dan en de Sinterklaas sla je zeker over?
    Liefs, Els en Kees

  • 15 September 2012 - 09:11

    Anton Sprangers:

    Hoi Martijn,
    goed te lezen dat je er helemaal klar voor bent.
    Ik wens je graag een fijne reis en pas goed op je centen en je koffers, dat er niemand anders drugs in stopt.
    Je weet maar nooit.
    Hele fijne reis en keep us posted.

    Anton.

  • 15 September 2012 - 10:40

    Marian :

    Hoi martijn,

    Leuk om nog op het laatste nipprtje iets van je te horen!
    Fantastisch dat je het alleen reizen aandurft. We wensen je veel mooie avonturen en ontmoetingen toe en hopen er nog veel over te lezen. Lieve groeten, Siddha en Marian

  • 15 September 2012 - 11:29

    Jasmijn:

    Hee Martijn,

    heel veel plezier in Zuid-Amerika de komende maanden! Je gaat het vast geweldig vinden daar, en zolang je je gezond verstand en intuïtie maar gebruikt komt het allemaal wel goed :) Ik ben best een beetje jaloers, maar gun je deze reis van harte! Y ya hables un poquito de español?

    Abrazos,
    Jasmijn.

  • 15 September 2012 - 12:25

    Addy:

    lieve Martijn, fijn dat we gisteravond bij een heerlijk WOK buffet en een kopje thee bij je op kamer na afloop, samen heben kunnen praten over je komende trip door zuid Amerika.
    Ik vond het heerlijk om met mijn grote neef, die aardige jongeman door Breda mocht wandelen.
    Je bent er echt klaar voor, heb je goed voorbereid, hebt hard gewerkt en goed gespaard en kan nu doen wat je wilt, de wereld ligt voor je open, heel veel genieten en laat ons af en toe meegenieten, liefs Addy

  • 17 September 2012 - 20:20

    Pierre:

    Hallo martijn. je weet dat ik niet iedere dag de computer aan heb, dus nu ben je "gevlogen" voor ik het in de gaten had. Dat was vanmorgen wel een vroegertje zeg.Ik wens je een hele fijne tijd in Zuid-Amerika. Dat je gezond mag blijven en geen klote-dingen meemaakt. Ik hoop dat we veel goed nieuws van je mogen ontvangen en mooie foto's. Het ga je goed en voor je het weet is het 16 december. Ik ben 18 december jarig, dus de kaart kun je zelf komen brengen en de taart zelf komen opeten. goeie reis!!

  • 18 September 2012 - 11:14

    Joyce:

    Hi Martijn,

    Je eerste nacht in the Secret Garden Quito zit erop. Heb je een goede vlucht gehad en een beetje kunnen slapen? Vandaag lekker rustig aan doen, effe wennen aan die hoogte. Als je ergens coco snoepjes (zien eruit als Haagse Hopjes, met een olijfgroen papiertje erom) tegenkomt, zou ik gelijk kopen. Helpen echt tegen hoogteziekte.

    Je zult Quito echt fantastisch vinden. Het historisch centrum is erg leuk en het nieuwe centrum is vooral goed om flink te stappen, maar dat vind jij vast niet leuk ;-). Bezoek aan de evenaar is ook de moeite waard, gewoon met OV gaan, goedkoop! Is best toeristisch daar, maar ook bijzonder Ga keihard genieten, ik ga je via deze website zeker volgen en als je tips nodig hebt, je hebt mijn mailadres!

    Hasta la pasta y buen viaje!

    Joyce

  • 19 September 2012 - 01:15

    Corrie:

    Ha beste neef,Je grote reis is al begonnen en ik vroeg me af waarbenjijnu. En vind al snel je pagina. Dusss alsnog een hele goeie reis, veel plezier met fijne reisgenoten die je onderweg gaat tegenkomen.
    best spannend allemaal, maar als de jetlag voorbij is en je de goeie telefoonkaart gevonden hebt, spaans spreekt en de weg leert vragen kan de grote trip beginnen.
    heel veel groetjes Corrie en Paul

  • 19 September 2012 - 11:12

    Roald:

    Hey Martijn!! Hoe is de heenreis gegaan? Veilig aangekomen?? Ben benieuwd naar je eerste verslagje! Veel plezier en succes met je reis, we hebben er alle vertrouwen in dat dat goed moet komen toch;) Spreek je snel maatje!

    Groetjes Roald (En Juliette ;-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Martijn

Actief sinds 13 Sept. 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 10893

Voorgaande reizen:

17 September 2012 - 15 December 2012

Zuid-Amerika

Landen bezocht: